Працюємо без вихідних! Графік роботи: з 08-00 до 20-00.
  • У нас найнижчі ціни!

  • Оплата при отриманні товару!

    .

  • (032) 253-03-69 (050) 4068655

  • (067)67-55-340 (073)73 55 340

Ваш кошик порожній

Умови обслуговування

Гарантія
ОБОВ'ЯЗКИ
Шановні покупці! Наш магазин продає тільки якісні, оригінальні товари світових виробників. Всі товари, представлені в нашому Інтернет-магазині, є сертифікованими і мають гарантію.
УМОВИ ОБМІНУ / повернення товару належної якості
Обмін і повернення товару в нашому інтернет-магазині відбувається відповідно до Закону України "Про захист прав споживача".
Стаття 9. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.
Обмін товару належної якості провадиться:
- Якщо він не використовувався;
- Якщо збережено його товарний вигляд;
- Споживчі властивості, пломби, ярлики;
- Розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Відповідно до постанови "Про реалiзацiю окрем положень Закону Украни" Про захист прав спожівачiв "вiд 19 березня 1994 р. № 172 ",
поверненню та обміну не підлягають:
1. Товари сан. гігієни та особистого користування (такі як білизна, компресійний трикотаж і т.д.),
2. Товари медичного призначення;
3. Корсетні вироби.
Шановні клієнти! Перевіряйте, будь ласка, цілісність упаковки і комплект поставки товару при отриманні в нашому пункті самовивозу, у присутності кур'єра або у відділенні Нової Пошти. У разі виявлення дефектів або неповної комплектації, Ви можете відмовитися від покупки товару.
ЯКЩО НЕОБХІДНИЙ ПОВЕРНЕННЯ АБО РЕМОНТ В ГАРАНТІЙНИЙ ПЕРІОД
- Упакуйте товар в оригінальну упаковку, разом з усіма комплектуючими, зазначеними в додається до товару інструкції
- Візьміть товарний чек, який Вам був виданий при покупці товару,
- Підвезіть товар в наш магазин
Якщо ж ви знаходитеся не в Львові, ви можете відправити нам товар по Новій Пошті. Перед відправкою, будь ласка, повідомте нам по телефону про бажання здати товар на гарантійний ремонт або зробити повернення. Менеджер повідомить вам всю необхідну інформацію.